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Speeding Up Research & Understanding the Japanese Consumer

2022-02-28(月)12:00 - 13:30 JST
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[BIJ Event] Monday 2/28 12pm JST~ | 1pm AEST
7pm PST | 10pm EDT | 3am BST | 4am CET | 8:30am IST

Speeding Up Research & Understanding the Japanese Consumer

Automated market research reporting simplifies international research, saves time & money & can be used to promote your business in, or from Japan. Join Andrew Edsall from response.AI to discuss a better way to do market research.

Presented by Business In Japan on LinkedIn and Clubhouse Club!


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WHAT: Speeding Up Research & Understanding the Japanese Consumer
WHEN: Monday, February 28th, 2022, 12pm to 1:30pm~ JST
JOIN THE ROOM: https://www.clubhouse.com/event/MEeO7d7k (tap to enter/save to calendar)
RSVP NOW: https://businessinjapan.doorkeeper.jp/events/133779

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LinkedInベースのグループとして2008年に設立されたBusiness in Japanは、日本に関連するビジネスを行いたい英語を話すプロフェッショナル向けの世界最大のネットワーキンググループです。約85,500人のメンバーがおり、そのうち約1/3は日本に在住しており、残りは日本に興味を持っています。 また、日本で最もユニークな一般的なネットワーキングイベントも開催しており、Busi...

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